Цифрова платформа
професійної освіти

Секретар

Код: 4115

Загальна характеристика професії «СЕКРЕТАР»

Секретар - права рука керівника, його незамінний помічник і, звичайно ж, обличчя фірми.

В обов'язки секретаря, зазвичай, входять: прийом відвідувачів, ведення діловодства (хоча б реєстрація вхідної та вихідної документації); обслуговування керівника (нерідко планування його робочого дня); прийом телефонних дзвінків, що надходять керівнику; організація прийомів і нарад, замовлення готелів та авіаквитків (для керівника і для всіх інших працівників); замовлення канцтоварів та інших речей, необхідних для життєдіяльності офісу, іноді - забезпечення керівника продуктами.

Перспективи: В майбутньому секретар може стати секретарем-референтом, офіс-менеджером, а в деяких випадках і виконавчим директором. Секретар сьогодні потрібний практично в кожній організації.


Секретар

Дисципліни за професією

  • ---