Секретар
Загальна характеристика професії «СЕКРЕТАР»
Секретар - права рука керівника, його незамінний помічник і, звичайно ж, обличчя фірми.
В обов'язки секретаря, зазвичай, входять: прийом відвідувачів, ведення діловодства (хоча б реєстрація вхідної та вихідної документації); обслуговування керівника (нерідко планування його робочого дня); прийом телефонних дзвінків, що надходять керівнику; організація прийомів і нарад, замовлення готелів та авіаквитків (для керівника і для всіх інших працівників); замовлення канцтоварів та інших речей, необхідних для життєдіяльності офісу, іноді - забезпечення керівника продуктами.
Перспективи: В майбутньому секретар може стати секретарем-референтом, офіс-менеджером, а в деяких випадках і виконавчим директором. Секретар сьогодні потрібний практично в кожній організації.

Дисципліни за професією
- ---