Майстер готельного обслуговування
Загальна характеристика професії «МАЙСТЕР ГОТЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ»
Основна функція майстра готельного обслуговування – забезпечення чіткого та ввічливого обслуговування відвідувачів готелю. Також в процесі роботи він забезпечує прийом, розміщення та створення комфортних умов перебування і культурне обслуговування клієнтів (гостей) готелів та інших місць розміщення туристичних комплексів. Вживає заходів щодо удосконалення форм моделі гостинності, організації надання основних та додаткових послугу, тому числі з урахуванням потреб інвалідів.
Виконує відповідні підготовчі дії щодо зустрічі, прийому та розміщення гостей, визначає разом з клієнтом умови заселення. Надає інформацію щодо рівня комфорту і сервісу, стандартів обслуговування, асортименту та якості пропонованих послуг у готелі. Приймає замовлення щодо надання додаткових послуг (побутові, харчування, транспортні, екскурсійні тощо, залежно від функціонального призначення та класу готелю) та організовує їх вчасне виконання. Оформлює необхідну документацію встановленого зразка при поселенні та виїзду клієнтів й роботі з багажем. Проводить розрахунки за надані основні та додаткові послуги. Здійснює контроль та веде облік руху номерного фонду готелю.
Приймає замовлення на резервування (бронювання) номерів (місць) та узгоджує з клієнтами терміни проживання. Наглядає за своєчасною підготовкою номерів і місць до заселення та їх підтримання в належному санітарному й технічному стані. Забезпечує виконання правил перебування у готелі відповідно до його функціонального призначення і потреб гостей. Забезпечує зберігання власності та цілісності майна у місцях розміщення, бере участь у проведенні інвентаризації, вибіркових перевірках щодо наявності матеріальних цінностей.
Складає акти про пошкоджені або знищені клієнтами матеріальні цінності готелю та вживає заходів щодо стягнення збитків у порядку, встановленому чинним законодавством. Вживає заходів щодо усунення конфліктів, які виникають під час обслуговування клієнтів. Збирає та систематизує інформацію про завантаженість готелю та веде облік осіб, що в ньому проживають.
Подає в бухгалтерію звіти та документацію встановленого зразка. Веде облік речей, забутих у готелі, організовує їх збереження і повернення. Організовує роботу обслуговуючого персоналу готелю, бере участь у проведенні заходів щодо підвищення їх кваліфікації. Наглядає за безперебійною роботою електромережі, водопроводу, каналізації та в разі виявлення несправностей вживає заходів щодо їх усунення. Використовує в роботі комп’ютерну техніку та програмне забезпечення

Дисципліни за професією
- ---